- Katılım
- 23 Eki 2022
- Mesajlar
- 8,608
- Çözümler
- 12
- Tepkime puanı
- 5,929
- Puanları
- 113
- Yaş
- 28
Arkadaşlar, login ekranının gelmeme sorununun çözümü oldukça basittir. Derleme yaparken mutlaka RELEASE X64 seçilmelidir. Ayrıca SQL tarafında version değeri 2523 olarak ayarlanmalıdır.

Ana client içerisinde bulunan Server.ini dosyasına kendi IP adresinizi doğru şekilde yazdığınızda sistem sorunsuz çalışacaktır. Bu adımlar tamamlandıktan sonra login problemi ortadan kalkar ve client stabil şekilde giriş yapar.
Ana client içerisinde bulunan Server.ini dosyasına kendi IP adresinizi doğru şekilde yazdığınızda sistem sorunsuz çalışacaktır. Bu adımlar tamamlandıktan sonra login problemi ortadan kalkar ve client stabil şekilde giriş yapar.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Son düzenleme:
