Login Gelmeme Sorunu Çözümü (RELEASE X64) | KingAcs 2228-2239 Client
admin
Katılım
23 Eki 2022
Mesajlar
8,608
Çözümler
12
Tepkime puanı
5,929
Puanları
113
Yaş
28
Arkadaşlar, login ekranının gelmeme sorununun çözümü oldukça basittir. Derleme yaparken mutlaka RELEASE X64 seçilmelidir. Ayrıca SQL tarafında version değeri 2523 olarak ayarlanmalıdır.
Aasdas1


Ana client içerisinde bulunan Server.ini dosyasına kendi IP adresinizi doğru şekilde yazdığınızda sistem sorunsuz çalışacaktır. Bu adımlar tamamlandıktan sonra login problemi ortadan kalkar ve client stabil şekilde giriş yapar.
 
Son düzenleme:
Üst
Reklam Ver
R10dev.net'i ana ekrana ekle!